dimarts, 21 de novembre del 2006

Ofertes via crucis

Pago per un combinat de telèfon+ADSL+manteniment de la línia uns 60 eŭros al més. Timofònica em truca el 2 d'octubre per avisar-me que passarà un comercial per oferir-me una preassignació que em permetrà reduir a la meitat la meva despesa en telèfon i internet. El dia 12 apareix Mr. Comercial signem l'assignació del servei i m'assegura que abans d'una setmana passaran a posar un router i a fer el canvi de proveïdor. El dia 28 encara no ha aparegut ningú. Truco a Mr. Comercial, diu que no es pot posar per que està conduint i s'acomiada amb un "besitos" (tal qual) i que ja trucarà ell. No truca. Passa el cap de setmana i el truco, el 30. Em diu que es extrany però que ja donarà avís a la companyia. Començo novembre sense notícies. Truco a Timofònica el dia 6. Pregunto si puc parlar en català, diuen que no l'entenen. Passo al castellà. En un primer moment em demanen el DNI del titular (el meu pare), com que no el tinc després em diuen que no cal. Els explico el problema, investiguen i em diuen que no poden fer el canvi de proveidor per que l'altra companyia té el bucle bloquejat (!) i que he de trucar a la esmentada companyia per que l'alliberin, sense dir-los que és per canviar de proveidor, no sigui que em deixin penjat (com a vendetta). També em diuen que Mr. Comercial m'hauria d'haver avisat. Total 24 dies d'oferta fantasmagòrica. I com us podeu imaginar, alliberar el puto bucle amenaça amb ser una carrera d'obstacles de nivell olímpic.